top of page

İade ve Değişim Politikası

İADE VE DEĞİŞİM POLİTİKASI

Müşteri memnuniyeti bizim için önceliklidir. Ancak, hijyen koşulları ve ürünlerimizin özel yapısı gereği, aşağıdaki iade şartları geçerlidir:

1. İade Şartları
   •    Hijyen sebebiyle çorap ve iç giyim ürünlerinde iade veya değişim kabul edilmemektedir.
   •    Ürün, yalnızca üretim hatası (delik, sökük, yanlış ürün vb.) gibi durumlarda incelenerek iade edilebilir.
   •    İade talebinin, ürün teslim alındıktan itibaren en geç 3 gün içinde e-posta adresi,  WhatsApp veya Instagram üzerinden iletilmesi gerekmektedir.
   •    İade edilecek ürünün hiç kullanılmamış, giyilmemiş, yıkanmamış, etiketi koparılmamış ve orijinal ambalajında olması zorunludur.

2. Kusurlu Ürünlerde İade Süreci
   •    Üretim hatası bulunan ürünün açıkça görülebilir şekilde fotoğraflanıp, sipariş numarasıyla birlikte bizlere iletilmesi gerekmektedir.
   •    Ürün ekibimiz tarafından incelendikten sonra, iade veya değişim talebi onaylanırsa süreç başlatılır.
   •    Üretim hatası onaylanan ürünlerde iade kargo ücreti firmamıza aittir.
   •    Eğer aynı ürün stokta varsa birebir değişim yapılır, stok yoksa iade işlemi gerçekleştirilir.

3. Aşağıdaki Durumlarda İade / Değişim Yapılmaz
   •    Beden veya renk beğenmeme gibi kişisel nedenlerle iade kabul edilmez.
   •    Kullanılmış, yıkanmış, etiketi çıkarılmış veya hasar görmüş ürünler iade edilemez.
   •    Müşterinin ürünü yanlış kullanım nedeniyle zarar vermesi durumunda iade talebi reddedilir.
   •    Kampanya, özel indirim veya outlet ürünlerinde iade ve değişim yapılmaz.

4. Para İadesi Süreci
   •    Onaylanan iadelerde, ödemeniz banka prosedürlerine bağlı olarak 7-14 iş günü içinde iade edilir.
   •    Kapıda ödeme ile yapılan alışverişlerde iade yalnızca banka havalesi/EFT yoluyla yapılır.
   •    Kredi kartıyla yapılan ödemelerde iade süresi banka işlem sürecine göre değişebilir.

bottom of page